{ "type": "identify", "data": { "id":"None", "user": { "email": "", "sms": "", "signupDate": "", "gender": "", "permission": "no" } } }
{ "type": "pageViewed", "data": "Homepage" }
{ "type": "gtmStart" }

Sitemizden almış olduğunuz tüm ürünler, üretim hatalarına veya üretici kaynaklı kusurlara karşı en az 2 yıl süreyle üretici ve Groupe SEB garantisi altındadır.

Garanti Şartları

Sitemizden satın almış olduğunuz ürünlerimizi, kaliteli hammaddeler, en gelişmiş teknoloji ve üretim süreçlerini kullanarak üretip sizlere ulaştırıyoruz. Bu sayede mümkün olan en geniş kapsamlı garantiyi de sunuyoruz.

Her bir ürün için geçerli olan garanti süresi ve garanti şartları, ürün paketinde sunulan Garanti Belgesi üzerinde yazılıdır. Garanti şartları kanunlar ile belirlenmektedir. Genel olarak ürün garantisi, garanti süresi içerisinde kullanıcıdan kaynaklanmayan sebeplerle işlevi zayıflayan veya işlevini tümden kaybeden ürünlerin onarımını, onarımı mümkün olmadığında yenisiyle değişimini kapsar.

Örnek bir garanti belgesini görüntülemek için tıklayın.

Garanti kapsamında olan bir ürününüzde, yukarıda bahsedilen türden bir kusur meydana geldiğinde, onarılması için onu en yakın yetkili servisimize getirebilirsiniz. Ürününüzün garantisinin devam edip etmediğinden emin değilseniz Çağrı Merkezimizi arayın, yetkililerimiz bu konuda size yardımcı olacaklardır.

Onarıma bıraktığınız ürünler, garanti belgesinde belirtilen yasal süreyi aşmamak şartıyla en kısa süre içerisinde onarılacak, onarımı mümkün değilse yenisi ile değiştirilecektir. Ürünün yenisi de tedarik edilemiyorsa yetkililerimiz, ürününüzün bir üst model ürün ile değiştirilmesini sağlayacaklardır.

Ürün garantisinin devamlılığı için, garantisi devam eden ürünlerinize yetkili servislerimiz dışında müdahalede bulundurmamanızı öneririz. Zira yetkili servis dışındaki bir onarım müdahalesinden kaynaklanabilecek yeni bir kusur, kullanıcı hatası olarak garanti kapsamı dışında değerlendirilir.

Yetkili servislerimizin yerlerini ve iletişim bilgilerini Yetkili Servisler bölümünden öğrenebilirsiniz.

Çeyizlik Ürün Garantisi

Çeyizlik olarak muhafaza edilen ürün, kullanıma başlanmadan önce orijinal paketinde, fatura ve garanti belgesi ile birlikte Rowenta Yetkili Teknik Servisine götürülmeli ve ürünün kullanılmamış olduğu tespit ettirilmelidir. Kullanılmamış olarak tespit edilen ürünün garanti süresi servis onay tarihi itibariyle başlatılacaktır.

Değişim Şartları

Bazı hallerde, daha önce garanti kapsamında onarıma vermiş olduğunuz ürününüz benzer veya farklı bir kusuru yineleyebilir. Bir ürünün garanti kapsamında birden fazla defa kusurlu hale gelmesi durumunda yapılacak işlemler kanunlar ile belirlenmiştir.

Sitemizden veya Tefal Shop mağazalarımızdan aldığınız herhangi bir ürünün firmamızdan kaynaklanan çeşitli kusurlar sebebiyle arızalanması halinde garanti belgesinde belirtilen garanti süresince ve satın aldığınız tarihten itibaren iki yıl boyunca 6502 sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun hükümleri çerçevesinde garantimiz altındadır. Satın alma tarihinden itibaren iki yıl içerisinde talebiniz halinde ve şartları oluştuğu takdirde kusurlu ürün değiştirilir veya ücretsiz olarak onarılır.

Değişim şartlarının oluşup oluşmadığının değerlendirilmesinde garanti şartları esastır. Ürün değişiminin sağlanabilmesi için, ürünün gösterdiği kusurların her defasında bir yetkili servisimiz tarafından kayıt altına alınması gerekmektedir. Dolayısıyla garantisi devam eden ürünlerinize yetkili servislerimiz dışında müdahalede bulundurmamanızı öneririz.

Ürün garantisi ve ürün değişimi ile ile ilgili sorularınız için Çağrı Merkezimizi arayarak da bilgi alabilirsiniz.