{ "type": "identify", "data": { "id":"None", "user": { "email": "", "sms": "", "signupDate": "", "gender": "", "permission": "no" } } }
{ "type": "pageViewed", "data": "Homepage" }
{ "type": "gtmStart" }

Rowenta üzerinden alışveriş yaptığınızda, siparişinizi Kargo ile Adrese Teslimat olarak yapabilirsiniz. Alışveriş listenizi (sepetinizi) tamamlayıp ödemeye geçtiğiniz aşamalarda, sistem size tercih ettiğiniz teslim alma şeklini ve bununla ilgili diğer ayrıntıları soracaktır. Aşağıda bu seçeneklerin ayrıntıları yer almaktadır.

Kargo ile Adrese Teslimat

Bu yöntem, mesafeli satışlarda sıklıkla kullanılan yöntemdir. Siparişinizi kargo ile teslim almayı (veya başka birine göndermeyi) tercih ettiğinizde, ödeme işlemini gerçekleştirmenizin ve siparişinizin onaylanmasının ardından sipariş paketiniz Rowenta depomuzda hazırlanır ve sipariş yoğunluğuna bağlı olarak, belirtmiş olduğunuz teslimat adresine teslim edilecek şekilde kargoya verilir.

Siparişlerinizin kargo ile gönderiminde nakliye bedeli 150 TL altındaki siparişlerde 9,90 TL'dir ve ödeme adımında alınmaktadır. 150 TL ve üstü siparişlerinizde kargo ücreti tarafımızca karşılanmaktadır. Adresinize teslim esnasında kargo görevlisinin herhangi bir ücret talebi söz konusu olmayacaktır.

Kargo ile adrese teslimatlarda, teslimat adresi ile fatura adresi farklı olarak seçilebilmektetir. Bu iki adresin farklı olması durumunda siparişiniz için düzenlenen fatura, belirtmiş olduğunuz fatura adresine gönderilecektir. Ürünlerin ve faturanın gönderim işlemleri ayrı ayrı gerçekleşmektedir ve ilgili adreslere farklı zamanlarda teslim edilebilirler.

Rowenta olarak kargo hizmetlerindeki çözüm ortağımız Yurtiçi Kargo'dur ve adrese teslimatlar bu firma aracılığıyla gerçekleştirilir. Sipariş paketiniz, kargo firması görevlisine teslim edildikten sonraki süreçler kargo firmasının sorumluluğundadır. Web sitemizin Sipariş Bilgileri bölümünden siparişinizin kargo durumu ile ilgili bilgi alabilirsiniz. Bu bilgi, kargo firması tarafından sağlanmaktadır. Sorularınız için Çağrı Merkezimizi arayarak bilgi alabilirsiniz.

Teslim için belirtmiş olduğunuz adresin anlaşılamaması durumunda kargo firması yetkilileri, siparişin belirttiğiniz adrese veya kişiye ulaştırılması için sizinle iletişime geçerler. Siparişinizin teslim edilemeyeceği durumlarda ise müşteri hizmetleri yetkililerimiz devreye girerler ve farklı bir adres belirtmek, siparişinizi bir Rowenta mağazasından teslim almak veya siparişinizi iptal etmek seçeneklerini sunmak için sizinle iletişime geçerler. Seçiminiz doğrultusunda sipariş işlemleriniz sürdürülür.

Kargo ile teslimatlar, kural olarak teslimat adresinde belirtilen alıcı kişiye, kimliğini gösterecek fotoğraflı bir belgenin (nüfus cüzdanı, ehliyet veya pasaport) ibrazı neticesinde yapılmaktadır. Ancak teslimat adresinin bir işyeri olması durumunda, işyeri kuralları gereği kargo firması görevlisi, teslimatı imza karşılığı bir ofis karşılama görevlisine yapabilmektedir. Teslimat adresinin bir konut olması durumunda ise kargo görevlileri, inisiyatifleri dahilinde adı belirtilen kişinin birinci dereceden yakınlarına veya aynı evi paylaşan başka bir bireye teslimat yapabilirler. Eğer bu konu ile ilgili bir hassasiyetiniz varsa, siparişinizin ardından vakit geçirmeden Çağrı Merkezimizi arayarak bu bilgiyi kendilerine iletmelisiniz.

Kargo firmaları, adrese teslim şeklinde yapılacak teslimatlarda, adreste herhangi birinin bulunmaması durumunda paketi en yakın kargo şubesine götürmektedirler. Bu gibi durumlarda genellikle alıcı adresindeki kapıya bir not iliştirilir ve paketin hangi şubeye geri götürüldüğü yazılır. Artık alıcının şubeye gelerek paketi teslim alması gerekmektedir. Eğer siparişinizi vermenizin üzerinden 4-5 iş günü geçtiği halde halen belirttiğiniz adrese bir teslimat yapılmadıysa Çağrı Merkezimizi arayarak bilgi talep edebilirsiniz. Cumartesi-Pazar günleri siparişiniz ile ilgili herhangi bir işlem yapılmadığını, dolayısıyla bu iki günün dahil olduğu sipariş hazırlama ve kargo süreçlerinin Pazartesi gününden itibaren devam edeceğini bilmenizi isteriz.

Kargo ile gelen siparişinizi teslim alırken mümkünse kargo görevlisinin size uzattığı teslim kağıdını imzalamadan kargo paketini görevlinin yanında açarak ürünlerinizin doğruluğunu ve hasarsızlığını kontrol ediniz. Paketinizde herhangi bir eksik veya ürünlerinizde herhangi bir hasar tespit etmeniz halinde bu durumu derhal kargo görevlisi ile birlikte tutanak altına almalı ve paketi aynı görevli aracılığıyla olduğu gibi geri göndermelisiniz. Ardından sürecin çabuk işlemesi adına Çağrı Merkezimizi arayarak durumu bize bildirmenizi veya musterihizmetleri@tefalshop.com.tr adresine durumu belirten ve sipariş numaranızı da içeren kısa bir e-posta göndermenizi rica ederiz. Paket tarafımıza ulaştıktan ve kontrolleri yapıldıktan sonra müşteri hizmetlerimiz sizinle iletişime geçecek ve en kısa süre içerisinde yeni bir sipariş paketi belirttiğiniz adrese kargo ile gönderilecektir.

Teslimat ile ile ilgili sorularınız için Çağrı Merkezimizi arayarak da bilgi alabilirsiniz.