{ "type": "identify", "data": { "id":"None", "user": { "email": "", "signupDate": "", "gender": "", "permission": "no" } } }
{ "type": "pageViewed", "data": "Homepage" }
{ "type": "gtmStart" }

Sıkça Sorulan Sorular (SSS)

1. Rowenta.com.tr'ye üye olmak güvenli midir?

Evet. Kişisel bilgileriniz kesinlikle başka kişi ve kuruluşlar ile paylaşılmaz ve sadece Groupe Seb İstanbul Ev Aletleri Tic. A.Ş. tarafından kullanılır. Bilgileriniz, veritabanımızda korunmaktadır. Üye olurken verdiğiniz bilgilere sadece siz ulaşabilir ve siz değiştirebilirsiniz. Başka birinin sizinle ilgili bilgilere ulaşması ve bunları değiştirmesi, kullanıcı adınızı ve şifrenizi başkalarıyla paylaşmadığınız sürece mümkün değildir.

2.Üyelikte ve alışveriş sırasında size sunduğum kişisel verileri nasıl koruyorsunuz?

Kişisel bilgilerinizi nasıl koruduğumuz ile ilgili ayrıntılar

Gizlik Bildirimi

sayfamızda mevcuttur. Bu bildirim, bir teminat niteliği taşımaktadır. Gizlilik Bildirimi

 sayfamızı okumanızı öneririz.


3.Üyeliğimi sonlandırmak istiyorum. Ne yapmalıyım?

Üyelikten çıkmak için musterihizmetleri@tefalshop.com.tr adresine, sistemimize üyelikte kullandığınız e- posta adresiniz aracılığıyla bu isteğinizi belirten bir e-posta göndermeli, veya Çağrı Merkezimizi arayarak bu isteğinizi belirtmelisiniz. Kimlik bilgilerinizin teyidinin ardından üyeliğiniz sonlandırılır. Üyeliğiniz sona erdiğinde, sistemimizde size ilişkin tüm kişisel bilgiler silinir.

4. Sitenizden nasıl alışveriş yapabilirim?

Rowenta üzerinden alışveriş yapmak, diğer e-ticaret siteleri üzerinden alışveriş yapmaya oldukça benzemektedir. Sitemizden alışveriş yapma hakkında tüm ayrıntılara ve resimli anlatımlara Alışveriş Yardımı sayfamızdan ulaşabilirsiniz.

5. Üye olmadan alışveriş yapabilir miyim?

Hayır. Ancak üye olmadan da alışveriş yapmaya başlayabilir ve alışveriş sepetinize ürünler ekleyebilirsiniz. Alışverişinizi tamamlayıp sipariş sonuçlandırma aşamalarına geçerken sistem sizden üye olmanızı veya üye iseniz giriş yapmanızı isteyecektir.

6. Alışverişimin ödemesini nasıl yapabilirim?

Alışverişlerinizin ödemesini kredi kartı ile yapabilirsiniz. Sunmuş olduğunuz kredi kartı bilgileri ile bankanızdan provizyon alındığında, yani ödemeyi yaptığınızda siparişiniz anında onaylanır ve işleme konulur. Kredi kartı bilgileriniz hiçbir şekilde sistemimizde kayıtlı kalmayacaktır. Her siparişiniz için bilgilerinizi yeniden girmeniz gerekmektedir.

7. Siteniz üzerinden kredi kartıyla alışveriş yapmak güvenli midir?

Evet. Rowenta ile kredi kartı bilgilerini paylaşma aşamasına geldiğinizde bilgisayarınız ile sunucumuz arasında SSL tabanlı güvenli bir bağlantı kurulur ve paylaşacağınız kredi kartı bilgileriniz, sunucumuza bu bağlantı ile iletilir. Kredi kart numaranız veya diğerr ilgili bilgiler, ne firmamız yetkilileri ne de başkası tarafından görülemez; bu bilgiler, aynı güvenlik sistemi dahilinde doğrudan banka sunucularına aktarılır. Rowenta, bankadan aldığı "olumlu" veya "olumsuz" yanıtına göre siparişinizi sonuçlandırır.

SSL (Secure Sockets Layer - Güvenli Soket Katmanı), internet üzerinden güvenli veri akışını sağlayan bir haberleşme teknolojisidir. SSL etkin hale geçtiğinde, bilgisayarınız ile sistemimiz arasında, şifreli bir bağlantı kurulur. Veriler bu bağlantı üzerinden iletilir ve günümüz teknolojisi ile bu verilerin ne olduğunun anlaşılması mümkün değildir. Günümüzde yaygın olarak kullanılan tüm güncel web tarayıcıları, bu teknoloji ile uyumludur. Tarayıcınız, bu tür bir bağlantıya geçildiğinde sizi yazılı veya görsel olarak bilgilendirir.

8. Alışveriş sırasında T.C. Kimlik numarası neden isteniyor?

29/08/2006 tarihli ve 26274 sayılı Resmi Gazete'de tebliğ edildiği üzere 01/01/2007 tarihinden itibaren gerçek kişilere kesilen faturalarda T.C. Kimlik Numarası yazma zorunluluğu getirilmiştir. T.C. kimlik numaranız da dahil olmak üzere hiçbir üyelik bilginiz 3. şahıs ya da kurumlara paylaşılmamaktadır. Bu durum, Gizlilik Sözleşmesi sayfamızda da açıkça belirtilmektedir.

9. Faturalama ve irsaliye düzenleme işlemleri nasıl yapılıyor? Bu belgeler nasıl gönderiliyor?

Sitemizden yapmış olduğunuz alışverişleriniz neticesinde, Türkiye Cumhuriyeti kanunlarının gerektirdiği şekilde irsaliye veya fatura düzenlenmektedir. Fatura adresi ile teslimat adresinin aynı olduğu durumlarda hem fatura hem de irsaliye sipariş paketi ile birlikte bulunur ve alıcıya teslim edilirler. Ancak fatura adresi ile teslimat adresinin farklı olduğu (hediye gönderimi vb.) durumlarda, irsaliye siparişin teslimat adresindeki alıcıya, fatura ise sipariş esnasında girilen fatura adresine teslim edilir. Eğer vergi numaranız varsa ve faturanızın şirketiniz adına düzenlenmesini istiyorsanız, fatura bilgilerini girerken ticari ünvanınızı, vergi dairesi ve vergi numarası bilgilerinizi girmeyi unutmayınız.

10. Alışverişim esnasında ve sipariş toplamında gördüğüm fiyata KDV dahil midir?
Evet. Alışverişiniz süresince tüm aşamalarda gördüğünüz fiyatlara, aksi açıkça belirtilmediği sürece KDV dahildir.


11. Siparişimi verdiğimde kredi kartıma hemen işleniyor mu?

Evet. Rowenta e-ticaret sistemi tarafından kredi kartınızdan provizyon alınabilmesi için gerekli bilgiler otomatik olarak bankaya iletilir ve bu anda provizyon alınır. Provizyon alındığı anda siparişiniz onaylanır ve hazırlama süreci başlar. Alışveriş tutarınız kredi kartınızın limitinden bu anda düşülür, ancak bankanızın internet sayfasından görüntüleyeceğiniz dönem içi ekstrenizde ilgili alışverişin görüntülenme zamanı bankanıza bağlıdır ve daha geç bir zamanda olabilmektedir.

12. Sipariş vermeye çalıştığımda ödeme başarısız oluyor. Neden olabilir?

Sitemizin sipariş tamamlama aşamalarında girmiş olduğunuz kredi kartı bilgileri doğrudan bankaya yönlendirilir ve ödeme teyidi banka tarafından sağlanır. Ödemenizin başarısız olmasında başlıca sebepler şöyle olabilir:

Kredi kartınızın üzerinde yazan bilgileri eksik veya hatalı girmeniz,

Ödeme esnasında size gönderilen 3D onay kodunu yanlış veya eksik girmeniz,

Kredi kartınızın limitinin yetersiz olması,

Kredi kartınızın e-ticaret ödemelerine kapalı olması.

Bunun yanı sıra, kredi kartınız ile yaptığınız ödeme girişimlerinin kaydı, size o kredi kartını veren bankanızda tutulur. Bankanızın telefon bankacılığı yetkilileri size bu konuda bilgi verebilirler. Ayrıntılı bilgi için bankanız ile iletişime geçebilirsiniz.

13. Adresime teslim edilmek üzere verdiğim siparişim nasıl gönderilecek ve bana ne zaman teslim edilir?

Siparişiniz, belirtmiş olduğunuz adrese, anlaşmalı kargo firmamız aracılığıyla ulaştırılacaktır. Siparişlerin adrese teslimleri, siparişin tamamlanmasından itibaren genellikle 3-4 iş günü içerisinde gerçekleştirilmektedir. Siparişinizin gönderimi ve teslimi ile ilgili bilgiler, tüm ayrıntılarıyla Teslimat bölümümüzde de anlatılmıştır.

14. Mağazadan teslim almak üzere verdiğim sipariş ne kadar sürede hazır olur? Ne zaman almaya gidebilirim?

Mağazadan teslim almak üzere verilen siparişler, 1 saat içerisinde ilgili mağazada hazırlanır. Mağazadan sipariş teslimi ile ilgili bilgiler, tüm ayrıntılarıyla Teslimat bölümümüzde de anlatılmıştır.

15. Siparişimi iptal/iade etmek istiyorum. Ne yapmalıyım?

Sipariş iptali ve iadesi ile ilgili bilgiler ve yönergeler İptal / İade bölümümüzde anlatılmıştır. Lütfen İptal / İade bölümümüze bakınız.

16. Ürünlerinizin garantisini nasıl sağlıyorsunuz?

Rowenta olarak, satışını yaptığımız markaların Türkiye'de kanuni temsil hakkına da sahibiz ve size doğrudan üretici garantisini sunuyoruz. Bunun yanı sıra yurt geneline yayılmış 100'ü aşkın Yetkili Servis Merkezimiz ile sizlere satış sonrası hizmetlerini sağlıyoruz. Ürünlerimizin garantisi, servis hizmetleri ve gerekli koşullarda değişimleri ile ilgili tüm bilgiler Garanti ve Değişim bölümümüzde de yer almaktadır.

17. Adresime kargo ile teslim edilen sipariş paketimde eksik var. Ne yapmalıyım?

Paket içeriği ile siparişinizin tamamını karşılaştırın ve eksikleri tam olarak belirleyin. Ardından bir tutanak hazırlayarak paketi kargo görevlisine iade edin ve Çağrı Merkezimizi arayın. İadeniz elimize ulaşıp gerekli kontroller yapıldıktan sonra Rowenta olarak yeni bir paket göndereceğiz.

18. Ürünümde eksik parça var. Ne yapmalıyım?

Çağrı Merkezimizi arayın, sipariş numaranızı ve eksik parçalı ürünün adını belirtin. Parça eksikliğin teyidi halinde en kısa süre içerisinde eksik parçayı göndereceğiz.

19. Ürünümü ilk defa kullanıyorum ve hasarlı/arızalı olduğunu farkettim. Ne yapmalıyım?

Sorunu fark eder etmez ürünü kullanmayı bırakın, elektrikli bir ürün ise fişini prizden çekin. Ardından vakit geçirmeden Çağrı Merkezimizi arayın. İzlemeniz gereken adımlar konusunda bilgilendirileceksiniz. Ürünü tarafımıza göndermenizin ardından, hasarlı/arızalı ürünü kontrol ettikten sonra, mümkün olan en kısa sürede size yeni bir ürün göndereceğiz.

20. Rowenta mağazalarınızda bir kampanya olduğunu duydum. Rowenta üzerinden alışveriş yaparken de bu kampanyadan faydalanır mıyım?

Rowenta mağazalarımızdaki kampanyalarımız ile Rowenta mağazamızdaki kampanyalarımız birbirinden farklılık gösterebilir. Rowenta mağazamızda geçerli kampanyalarımızı öğrenmek için Kampanyalar sayfamızı ziyaret edin.

21. Merak ettiğim sorunun cevabını ne burada, ne de sitenizin diğer bölümlerinde bulabildim. Bana yardımcı olur musunuz?

Çağrı merkezimizin bir görevi de markalarımız, ürünlerimiz ve hizmetlerimiz ile ilgili her türlü sorularınızı yanıtlamaktır. Çağrı Merkezimizi aradığınızda görevlilerimiz size yardım etmekten ve sorularınızı yanıtlamaktan mutluluk duyacaklardır.