Menü

Rowenta 1909 yılından bu yana tanınmış bir markadır.
Tarihindeki kilit kilometre taşlarını burada bulabilirsiniz.

1884’ten 1960’lı yıllara Markanın kökenleri

1884 yılında Offenbachlı sanayici Robert Weintraud, ofis malzemeleri, tütün aksesuarları, lambalar ve saatler üreten Weintraud & Co GmbH adlı şirketi kurdu.

Robert Weintraud Photography

Robert Weintraud

1909

1909 yılının aralık ayında kendi isminden esinlenerek adlandırdığı Rowenta markasını hayata geçirdi.

Rowenta hızlı gelişimini şunlara borçludur: rafine tasarımlar ve yüksek kaliteli ürünler.

rafine tasarımlar
ve yüksek kaliteli ürünler.
Sunulan ev aletleri

Sunulan ev aletleri son teknoloji ürünü olduğundan yeni ürünler başarıyla piyasaya sürülmektedir.

  • First
    Irons

  • First
    Irons

  • İlk
    Ütüler

1949

Seramik ısıtma elemanlarına sahip ilk termostat kontrollü ütünün piyasaya sürülmesi.
Yeni logo.

1960’lardan 2000’lere Yeniliğe odaklanmak

  • KG-22 cafetiere

    KOD ADI: KG-22

    Daha fazla bilgi

    Rowenta, satışıyla liste başı olan bir ürün yarattı: KG-22 kahve makinesi. Filtermatic olarak da tanınan KG-22, kahveyi sıcak tutmak için ısınan bir plakaya sahipti. Olağanüstü derecede kullanıcı dostu olan KG-22, başarısını piyasaya sürüldüğü döneme göre sahip olduğu hız (yalnızca birkaç dakikada 1 litre kahve) ve her masaya yakışan şık turuncu-beyaz tasarımına borçludur. Sadece 8 yıl içinde 1.1 milyon kahve makinesi satılmıştır!

  • İLK ROWENTA ELEKTRİKLİ SÜPÜRGELER

    Daha fazla bilgi

    Rowenta 1970’li yıllarda detaylara özen gösteren, kaliteli ve zarif bir marka olarak ünlenmiştir. Ev aletlerinde tercih edilen marka haline gelerek portföyünü genişletir ve ilk elektrikli süpürgelerini tasarlar. Bunlar arasında dikey elektrikli süpürgeler, zemin cilalayıcılar ve buharlı temizleyiciler vardır. Bu ürünlerin markaya katkıları o denli olmuştur ki, artık Rowenta teknolojik yenilik ve performansla eş anlamlı hale gelmiştir.

  • HAFİF ELEKTRİKLİ SÜPÜRGELER

    Daha fazla bilgi

    Rowenta ilk 2’si 1 arada ıslak-kuru süpürgesini 1976 yılında piyasaya sürdü: Bully. Bu süpürge hem suyu hem tozu içine çekebiliyordu (su emen bir ürün olmakla beraber bir yıkama makinesi değildi). Ürünü mümkün olduğu kadar pratik yapmak için her ayrıntı düşünülmüştü: dikey emiş, geniş kapasite, 5 adet çok yönlü teker, yüksek emiş gücü ve entegre gürültü azaltma teknolojisi. Bully, elektrikli süpürge devriminin başlangıcıydı! O güne değin yapılmış en güçlü elektrikli süpürgeler olan bu modeller hızla Rowenta’nın en önemli ürünleri arasına girdi. Sonuç olarak, şirket daha gelişmiş ve daha hafif tasarımlar üzerine odaklandı.

  • KİŞİSEL BAKIM ÜRÜNLERİ SAHASINA GİRİŞ

    Daha fazla bilgi

    Rowenta diğer etkinliklerinin yanı sıra, gelişmekte olan kişisel bakım endüstrisine de yatırım yaptı. Piyasaya sürdüğü ilk elektrikli diş fırçası Almanya’da yıllar boyunca en iyi satan ürün oldu. Tasarım, teknoloji ve performans bir Rowenta ürünü için anahtar kelimelerdir - tıpkı markanın kurucusunun hayal ettiği gibi.

  • ROWENTA ÜTÜLERE GERİ DÖNÜYOR

    Daha fazla bilgi

    1990’lı yılların başında Rowenta DE800 ve DM800 profesyonel ütüleri piyasaya sundu. Bu ürünler hızla ikonik ütüler haline geldi ve markaya büyük bir başarı sağladı. Sürekli yenilik peşinde koşan Rowenta, 1991 yılında ise Surfline ütüyü piyasaya sundu. Marka, bu ürünüyle bir yenilik sunuyordu: “Heat and Steam” sistemi kesintisiz sıcaklık ve buhar sağlıyor, böylelikle kullanıcının ütünün yeniden ısınmasını beklemesine gerek kalmıyordu.

  • SAÇ ŞEKİLLENDİRME

    Daha fazla bilgi

    Saç şekillendirme aletleri 1990’lı yıllarda yeni bir trend yarattı. Modayı takip etme arzusu giderek daha genç bir yaşta başlıyor, genç yetişkinler saçlarını sevdikleri ünlüler gibi şekillendirmek istiyordu. Belli başlı küresel moda trendlerinin (tümüyle düz saç, şatafatlı bukleler, makineyle kurutularak doğal bırakılmış saçlar) araştırılmasına ve gözlemlenmesine dayanan bir tüketici yaklaşımı sayesinde, Grup eksiksiz bir yarı-profesyonel saç şekillendirme ürün serisi geliştirdi.

  • DYMBO

    More info

    IRowenta 1994 yılında ilk kompakt elektrikli süpürge Dymbo’yu icat etti: bu model omuzda taşınabiliyor ve büyük bir cihazla aynı performansı gösteriyordu. Odanın köşelerini süpürmek imkansız mı? Delta System’ın üçgen başlığı 1997 yılında yaratıldı.

  • YENİ LAZER TABAN

    Daha fazla bilgi

    Rowenta paslanmaz çeliği sertleştirmeye yarayan yeni bir işlem sayesinde son derece sağlam olan yeni “Laser” tabanı geliştirdi. Buharı yoğunlaştırmak ve dağıtmak için oluşturulan bir delik sistem ile ütüleme daha verimli hale geldi.

  • INFINIUM TORBASIZ ELEKTRİKLİ SÜPÜRGELER

    Daha fazla bilgi

    Infinium adı verilen Rowenta torbasız elektrikli süpürge güç, teknoloji ve tasarımın özünü temsil eder. Tasarımcısı Dick Powell, cihazın tüm elemanlarının ilk bakışta görünebilir olmasını sağlamaya odaklanmıştır. Yuvarlak kapak hatları, Delta Activ başlığı ve çıkarılabilir şeffaf haznesi olan Infinium, havacılık endüstrisinden esinlenerek yaratılan Air Force System teknolojisine sahiptir. Gücü ve çağının ötesinde olan tasarımı sayesinde Infinium kategorilendirilmesi mümkün olmayan bir üründür.

geliştirme Küresel ölçekte Rowenta

Rowenta, ürünlerinin kalitesi ve sunduğu yenilikler ile kendisine bağladığı talepkar tüketiciler üzerinde kalıcı bir iz bırakmıştır.

2000 yılından bugüne Rowenta değerlerini ortaya koyuyor

  • Tasarım

  • Rowenta ürünlerinde tasarım ile dikkat çeker.

    tasarım
    ile dikkat çeker.

    Ayrıca önde gelen markalarla ortaklıklar kurar.

    ortaklıklar
    kurar.

    Ürünleri önemli mekan ve etkinliklerde ilk planda yer alır.

    ilk planda
    yer alır.
    • Yıl
      2004
      Rowenta, tasarımcı Jasper Morrison ile beraber yarattığı Kahvaltı serisi ile büyük bir başarı yakaladı.
    • Yıl
      2006
      Rowenta özel bir saç şekillendirme serisi sunmak için Elite Model Look ile birlikte çalışmakta.
    • Yıl
      2008
      Rowenta bu büyük moda etkinliğiyle ortaklık kurdu. Artık önde gelen stilistler kulislerde Rowenta ürünleri kullanıyor.
    • Yıl
      2012
      L’Oréal ile ortak yürütülen beş yıllık bir araştırmanın ardından Steampod düzleştirici kuaför salonlarına giriş yaptı.
  • Çevre Dostu Etiketi

  • Rowenta nın taahhüdü, ürünlerinin çevre üzerindeki etkisini azaltırken, yüksek performans seviyelerini değişmeden korumaktır.

    çevre
    üzerindeki etkisini azaltırken,
    yüksek performans seviyelerini değişmeden korumaktır.

    Yeteneklerimizle örtüşen bir ambitions

    amaç.
    • Yıl

      2012
      Performansı korurken enerji tüketimini azaltmak için Rowenta Eco Intelligence serisini piyasa sundu.
    • Rowenta bu seride ürünlerinin yaşam döngüsü boyunca çevre dostu olması için WWF ile birlikte çalıştı.
  • Kullanım Kolaylığı

  • Rowenta performanstan ödün vermeden kullanım kolaylığı sağlayan yeni ürün tasarımları için yatırım yaptı.

    yeni ürün tasarımları
    için yatırım yaptı.
    • 15 yıl boyunca
      Rowenta tüm segmentlerdeki ürünlerinin ses seviyesini azaltmak için çalıştı.
    • Daha fazla konfor için 5 kat daha sessiz olan Rowenta Silence AC Sensor saç kurutma makinesi başarıyla piyasaya sunuldu:
      2011
    • 62 dB(A) ses seviyesiyle Silence Force Extreme piyasadaki "en sessiz elektrikli süpürgedir".
    • Silence Steam. Rowenta’nın ses seviyesi 15 desibel azaltılmış yeni buhar jeneratörünün adı her şeyi anlatıyor.
    • Yıl
      2013
      Soft Extreme epilasyon acısını yok etti. Volum'24 Respectissim ise saça bakarken tüm gün süren hacim sağladı.

2014 Yaşamı güzelleştirmek için teknoloji

 

Markanın DNA’sını vurgulayan yeni bir slogan: amaç, mükemmel sonuçlar veren yüksek performanslı teknoloji ile yaşamı güzelleştirmek.

 

Karşılaştırma